Unul dintre lucrurile care-mi plac la social media este faptul că pot vedea recomandări sincere ale unor utilizatori cu privire la un produs. Când fac asta pe booking, google maps sau instagram (prin influenceri), eu-consumator mă consider norocoasă.

Partea puțin mai tristă este când acest context devine mult prea controlat de companii. Influenceri care primesc tone de pachete frumos personalizate de la companii. Tu-consumator, primești cea mai jegărită pungă de plastic. Ok, nu prea se întâmplă asta la branduri mai mari, dar la cei mici există riscul ăsta.

Că la urma urmei, ”ce-are dacă dăm și noi un tun cu niște cârpe de pe aliexpress și facem un ban. Am dat în cap cuiva?

Context: sunt supărată pe o recomandare de la o influenceriță de pe instagram. Nu este ea importantă, că nu e a ei compania. Tipa asta apelează la servicii de manichiură cu biogel, cum am făcut și eu în ultimii ani. Doar că la mine a fost cu pauze în ultimele luni, așa că am zis să încerc și în altă parte. La tipa recomandată de ea. Am vorbit acolo, am fost, experiență ca la manichiură. 2 ore de taclale și băgat unghii în lampă. Pentru ca a doua zi să se umfle primul strat de ojă. Și în următoarele zile să se strice de tot oja în straturi.

O manichiură care trebuia să mă țină lejer 3 săptămâni începe să se ducă în 3 zile.

Și frustrarea mea cea mai mare este că mi-am dat seama de când am ajuns pe scaunul ei că mă tratează diferit. Că la manichiură acolo vin fete cu zeci de mii de followers în plus față de cât am eu pe insta. Așa că serviciul pe care-l primesc eu nu ar trebui să fie la fel de bun..? Așa-mi trebuie dacă încerc lucruri noi.

Dar concluzia alta este: dacă ești business și vrei clienți, asigură-te că le oferi cea mai bună experiență de care ești tu capabil, tuturor. E mai simplu să ai clienți care-ți revin decât să convingi mereu pe alții noi să cumpere de la tine.

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.