Asta e una dintre cele mai dificile părți pentru o viață minimalistă, că suntem niște ființe care suferă de temerea de a rata lucruri (FOMO). Însă este și ușoară prin faptul că ne este la îndemână mereu și putem lucra constant și simplu la scoaterea din uz a lucrurilor care nu ne interesează.

Unsubscribe. Delete. Unfollow. Unfriend. Delete account.

Serios acum, chiar ai impresia că vei reuși vreodată să citești sutele de mailuri adunate de la reclame? Sau tu chiar ai plănuit pentru zilele astea libere să treci prin știri expirate de câteva luni 🙂

Intră pe mail, verifică să nu fie facturi sau conversații cu adevărat importante, apeși select unread și apeși delete. Simplu.

Cum să scapi de newsletters: 

  • metoda dificilă (pe care o folosesc): să deschizi mailurile în fiecare dimineață, să vezi dacă te mai interesează subiectul sau dacă nu poți găsi informația printr-un search, și apeși unsubscribe/dezabonare.
  • metoda ușoară: intri pe unroll.me sau alt site de genul, îți pui adresa de mail și îți sunt generate automat listele la care ești abonat și poți da direct unsubscribe de acolo

Trebuie să vă mărturisesc, mă simt mult mai ușurată mental când intru pe mail dimineața și nu văd zeci de mesaje promoționale. Sigur, am și păstrat o parte dintre abonări – fie pentru informațiile de acolo, fie pentru exemple faine de emailing (slăbiciune profesională).

Curățenie în rețele sociale:

Fie că vorbim de Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, Youtube, whatever, știu că și ție ți se întâmplă să dai scroll peste conținutul unui profil fără ca măcar să te uiți despre ce e vorba sau să vezi constant postări care te deranjează de la o persoană sau de la un brand și să-ți strici ziua. Dacă eviți totuși să dai unfriend, apăsă fără remușcări butonul de unfollow/unlike și ai rezolvat.

Aceasta a fost metoda dificilă, din nou. Metoda ușoară este să îți iei câteva ore și să sortezi tot ce ai pe acolo, punând în liste oamenii care e interesează pe anumite subiecte (cum îi eu pe bloggeri sau pe jurnaliști) și să îți curăți astfel puțin newsfeedul.

Cât despre conturi inactive pe diverse platforme – cel mai simplu este să-l ștergi: chiar îți mai trebuie profilul acela de MySpace sau de Hi5?

Vă recunosc, la început mi-era teamă că poate nu aflu printre primele de cine știe ce nouă campanie sau ofertă sau știre. Dar apoi am văzut că nu am fost afectată în niciun fel, iar conținutul respectiv nu a avut de pierdut sau de câștigat că nu mă mai avea și pe mine în audiență. Give it a try, nu-i rău deloc 🙂

sursă foto

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.