Branding. Marketing. Reclamă. Consumator. Consumator. Consumator.
Săptămâna trecută s-au asociat evenimentele astfel încât am participat în calitate de spectator la discuții despre branding de produs, marketing, media, promovare. Zic de Bucharest Product tank și Zilele Biz.
Cu atât mai plăcut a fost că oameni diferiți, muncitori în fabricile de promovare, care au vorbit despre aceleași lucruri importante pentru un brand. Printre care se numără:
- apelează la specialiști pentru fiecare lucru de care ai nevoie. gata cu ”am eu un văr care știe puțin photoshop.”;
- fii autentic și constant în ceea ce faci și în ceea ce comunici;
- implică-te în discuții. nimănui nu-i place Elveția. Trumpismul (comentatul pe orice subiect, chiar dacă ești informat pe deplin) prinde la public;
- lumea nu mai are încredere în guverne, ci în branduri. acționează;
- dacă vrei să știi cum e produsul tău pe bune, vorbește cu clienții: citește reviews, stai o săptămână la customer support,
Ce să vezi – lucrurile astea se aplică atât la personal branding, cât și la product branding. La punctul 3 cred că mai am de lucru, că am început să tac din gură cam des, mă gândesc că fiecare face prostii pe banii lui.
Mai este o discuție care mi-a rămas în cap, o dilemă de care mă lovesc zi de zi într-un fel sau altul:
- cât lucrezi la ideile tale, cât la feedbackul clienților?
- cât ții la creativitate, cât gândești business?
- cât experimentezi, cât mergi după reguli?
Știu, sunt 3 dileme, dar surprind aceeași esență. Și m-ar interesa mult de tot your 2 cents about it 🙂
Photo by William Iven on Unsplash
0 Comments