Despre alegerea să da sau să nu master anul acesta a fost o mare dezbatere pentru mine primăvară-vară asta. Însă acum să scriu despre cum am ajuns să dau la Masteratul de Social Media și Marketing Online.

După 3 ani de FLLS și aflat prea multe informații administrative legate de Universitatea din București, lucruri cu totul care mă enervau când vedeam cât de mult încurcă, am zis că trebuie să plec la altă universitate. Și am auzit eu că la SNSPA curge lapte și miere și că acolo e raiul pe pământ în ceea ce privește condițiile pentru studenți. După citit și recitit site-urile facultăților, programele de studii și mers la prezentarea masteratelor, mă hotărâsem să dau la unul de la Științe Politice.

După un sfârșit de facultate mai degrabă stresant și o vară aglomerată, m-am reorientat către Facultatea de Comunicare, cu admitere în septembrie. Inițial orientată către Brand Management și Comunicare Corporatistă, în ultimul moment m-am orientat către un masterat nou acreditat, pe numele lui Social Media și Marketing Online. Recunosc că m-a convins puțin și faptul că este în colaborare cu Evensys.

Mai puțin de 2 săptămâni să pregătesc un eseu într-un domeniu în care nu știam foarte multă teorie. Acum mă tot gândeam la Studii Culturale Slave. De ce m-oi fi complicat eu atât când mai am și atâtea alte lucruri de făcut. Era mult mai ușor să le explic alor mei ce aș fi studiat acolo. Păi bine tata, și ce înveți tu acolo? ar fi fost o întrebare la care aș fi răspuns mult mai ușor.

Terminat într-un final eseul, înscris în ultima zi. Câteva zile mai târziu am susținut eseul, mai mult luată de val la studiu de caz, bazat pe ce fac la serviciu – deci cu o atitudine mai puțin obiectivă. Alte 2 zile mai târziu, aflu rezultatul: admisă, la taxă. 1000 lei de virat în contul universității în următoarele zile. Să-mi fie de bine.

Nu știu ce așteptări să am, dacă să am. Chiar e nevoie de un master de social media, la cât de multe cursuri independente sunt acum, la câte informații găsesc la liber pe tot internetul? Va țin la curent.

Share Button

6 Comments

Cristian Florea · September 22, 2014 at 8:52 am

Cred că ţi-am mai zis, dar chiar sunt curios de cum o să fie. 😀

    gabriela · September 22, 2014 at 9:11 am

    Te tin la curent . Poate in 2 ani dai si tu la asta :))

Monic Cotei · June 25, 2015 at 1:36 pm

Buna,

Am citit articolele tale. In prezent imi caut si eu un master si ma atrage fix acesta la care inteleg ca esti si tu de anul trecut. Ce poti sa imi spui despre el? Avantaje / dezavantaje, comparatie cu alte mastere de la alte facultati, feedback despre profesori/invitati, etc., orice feedback e binevenit sa ma ajute sa iau o decizie si sa ma apuc … de eseu!!!

Mersi mult!
Monic.

    Gabriela · June 26, 2015 at 12:34 pm

    Bună, Monic 🙂

    Impresia masteratului depinde mult de ce ai făcut la licență și de ce vrei să faci mai departe.

    Eu nu sunt foarte mulțumită de masterat deoarece are o paradigmă mai mult din zona de relații publice (e facultate de RP la urma urmei) și eu mă așteptam la mai mult marketing (fiind un master de digital marketing la urma urmei). Profesorii vin tot din zona de RP mai mult, invitații în schimb sunt destul de diferiți ca background și domeniu și ai ce învăța de la ei.

    Cât despre alte facultăți, știu că este un program similar la Marketing, la ASE, însă nu știu să-ți spun cum e comparativ cu SMMO.

      Monic · June 29, 2015 at 9:44 am

      Multumesc mult! Sper ca voi lua o decizie in curand … 🙂

        Gabriela · June 29, 2015 at 1:44 pm

        Mult succes! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *