În urmă cu vreo două luni am fost la evenimentul de lansare al editurii Black Button Books, o editură care caută să abordeze subiectele mai sensibile din viețile noastre, din perspective mai empatice cu omul de rând: probleme de familie, refugiați, feminism și adolescență, și tot așa.

Ana Bulgăr, Anca Dumitrescu și Elena Marcu, fondatoarele editurii, și-au ales o provocare foarte mare, însă cred că era nevoie de subiectele astea printr-o perspectivă fresh.

Uite aici un interviu cu ele pe Life.ro

Încă de la lansare, am simțit că deja exista o mini-comunitate în jurul editurii, ceea ce mi-a dat încredere mai multă, căci nu le știu pe niciuna dintre fondatoare. Apoi, Black Button Books a avut în portofoliu 7 cărți chiar de la început – să fie mult, să fie puțin? bănuiesc că este cifra magică din povești, care prevestește ceva bun.

Este prima carte pe care mi-am cumpărat-o de la Editura Black Button Books și am asimilat-o pe bucățele, să nu pierd nimic. Cred că e o lectură refreshing pentru oricine lucrează în zona de marketing, simt că ne pierdem cu toții rapid în How tos și 10 idei pentru un conținut de succes, dar uităm de lucrurile de bază: povestea și firul roșu.

Autorul exemplifică prin cazuri concrete, prin bune practici reale, autentice (ah, ce buzzword care-și pierde ușor din valoare! 🙁 ), cum povestea leagă oameni. Căci, să fim serioși, asta ne atrage acum și la cele mai tari reclame de Crăciun, poveștile care ne fac să reacționăm. Cum facem ca publicul nostru să simtă ceva, să reacționeze după ce interacționează cu noi, cu brandul pe care îl reprezentăm?

Rămâne de văzut, vă recomand să descoperiți mai multe în carte. Ea este disponibilă pe site, poți alege și un pachet pregătit de cadou.

Orice recomandări de alte cărți din zona asta e binevenită 💝

sursă foto

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.