Este perioada aceea din an în care foarte mulți absolvenți-to-be mă întreabă cum e la Social Media, dacă-mi place masterul, dacă-l recomand șamd. Well…Reminder: fac parte din prima generație de la Masteratul de Social Media și Marketing Online, noi vom fi primii social media specialists cu acte în regulă. Sunt angajată fulltime ca marketer și am fost mult timp nemulțumită de abordarea PRistică a materiilor, am avut restanțe, am trecut în anul 2 la taxă și acum mă lupt să-mi termin disertația.
***
Cursuri anul 2, semestrul 2 – SMMO
4 cursuri, câteva săptămâni, multe proiecte, profi toleranți cu scuza “dar avem disertație…”
- Metode și tehnici de elaborare a lucrărilor de absolvire, prof. Leovaridis
- Managementul publicațiilor online, prof. Vacariu
- Ebusiness și promovare digitală, prof. Ciochină
- Simulare în Social Media, prof. Cismaru
După cum vă puteți imagina, primul dintre cursurile de mai sus a fost cel mai puțin frecventat. Acum toți tragem de timp și ne chinuim să terminăm lucrarea de absolvire 😀
Copywrite pentru mediul digital, ceea ce ar fi trebuit să învățăm la MPO, se voia a fi ceva super util, păcat că proful e și el la început în domeniu și nu a avut informațiile din domeniu pe care să ni le transmită mai departe. Altfel, om mișto, prof boem care chiar voia să ne învețe ceva și să ne facă să gândim. De aici a apărut și Blogul Ochelaristelor.
Ebusiness și promo digital – USP, CRO, ROI și multe alte info care ne ajută să avem o imagine de ansamblu asupra proiectelor/campaniilor pe care le derulăm. Am învățat și cum să asimilez pentru real life ce citesc în articolele academice, care-s de multe ori mult mai șmechere decât articolele de pe bloguri 😀 Iar profa e probabil cea mai faină de la masterul acesta, singura care ne-a ascultat, s-a adaptat pe parcurs și ne-a dat feedback instant, constant. We love her ♡
Pentru ultima materie am testat și modalități online de a ține cursuri: am avut un grup de facebook, unde primeam aplicații și indicații, iar noi le făceam din confortul scaunului de la birou. Cu toate acestea, examenul ne-a dat peste cap, a fost ceva destul de altceva.
Disertație
Sunt în mare întârziere cu ea, am mai puțin de 2 săptămâni să o termin, nu mai găsesc nicio motivație oricât de mult îmi doresc să termin cu SNSPA. O să-mi fie greu să-mi pun numele pe ce va ieși, nu sunt chiar mulțumită de teză.
Concluzie master
Deci, are rost să dau la Masterul de Social Media și Marketing Online?
Nu știu eu să vă zic asta. Am background de filologie/limbi străine, însă sunt pasionată de Social Media și știu multe lucruri tehnice, așa că nu am avut răbdare foarte foarte scăzută să învăț aceste lucruri și teoretic.
Acum mă gândesc tot mai serios să lucrez mai mult pe social media, mai ales că sunt și super pasionată de Snapchat. O să mă gândesc mai serios din iulie încolo. Tot atunci o să revin și cu un articol cu concluzii finale de la master și cu părerile colegilor mei, care au background diferit. Până atunci, mai primim și întrebări 🙂
0 Comments