31 decembrie – Acum, pe ultima sută de metri, ne gândim la ce-a fost 2018. Mă gândesc și iau aminte: la ce am făcut, ce rezultate am avut, cu ce am rămas, ce fac mai departe.
Acum vă recunosc, partea mea de marketing mă face să monitorizez o activitate și să iau măsuri pentru îmbunătățirea rezultatelor finale atunci în toiul ei, nu la sfârșit – de proiect sau de an.
Așa că de-a lungul a vreo 7-8 luni din an am avut parte de cele mai utile lecții, de la cei mai mișto oameni din lume: artiștii consacrați de pe tot mapamondul.
Să mă explic: am lucrat la un proiect de copywrite pentru industria muzicală, ceea ce a însemnat că trebuia să descopăr foarte mulți artiști noi, apoi să înțeleg ce-i face unici, pe fiecare în arta sa: trecutul, locul de unde vine, talentul, dorința de succes. Deseori toate la un loc. DAR cel mai important, pentru toți artiștii, de trap sau de K-pop, este cantitatea enormă de muncă și dedicare alocate muzicii, pentru a ajunge superstarurile de astăzi. Nici măcar DJ Khaled nu a ajuns cunoscut peste noapte 🙂 Și niciunul nu se oprește.
Așa că pentru 2019 îmi doresc doar să continui și să îmbunătățesc ce am început: să muncesc mai mult, mai util, mai inteligent, pentru rezultate mai bune. Și să mă bucur de roadele muncii mele. Ceea ce vă doresc și vouă — să aveți puterea să munciți pentru visurile voastre 🍷
0 Comments