BUZZ!Camp este cunoscut drept fratele mai mic al BizCamp, creat la inițiativa Inspire Bussiness. Particip la aceste workshop-uri din partea ASLS România.

Astăzi a fost prima zi de seminarii la BUZZ!Camp, cu tema Branding Personal – cine îți face cea mai bună campanie de marketing și PR.

Motivația te aduce mai aproape de succes.

Sesiunea a început cu Octavian Grozea, trainer Accelera. De la el am rămas cu ideea de My5 – cele 5 puncte forte pe care le ai și pe care trebuie să le promovezi drept beneficii pentru ceilalți, și nu doar niște caracteristici ale tale.

Următorul speaker a fost Georgiana Camburu, de la Avon Cosmetics România. Îmi pare rău că ea s-a axat pe oportunitatea unei independențe financiare alături de Avon și a vorbit destul de superficial despre aptitudinile de care ai nevoie în vânzarea directă. Poate că nu m-a atras foarte mult pentru că eu știam deja acele informații, după aproape 3 ani de zile de coordonare a unei echipe.

A face lucrurile diferit și a face diferite lucruri.

Pe de altă parte, Ioana Teodorescu a fost speaker din partea P&G, însă nu a făcut referiri prea multe la firma pe care o reprezintă, ci a vorbit despre tema ei – Incursiune în Personal Branding. Ce am reținut de la ea: Who-How-What, adică cine ești, cum dovedești (exemple+acțiuni) și care este dorința ta interioară.

Social media nu are granițe.

Penultimul speaker, Alexandru Negrea, este singurul de care mai auzisem și știam că îmi va plăcea prezentarea lui. Îmi pare rău că a trebuit să cut short, pentru că era în întârziere.  Bineînțeles, el ne-a vorbit despre puterea social media în raport cu brandingul nostru personal. Ne-a reamintit că trebuie să avem grijă cu ce postăm pe facebook, pentru că lumea ne va percepe în funcție de asta.

Nu este greu. E posibil!

Ultima prezentare a aparținut lui Cristian Onețiu, care a continuat și cu un workshop ulterior. A fost prima dată când am auzit de el și tare îmi pare rău că am fost atât de ignorantă. Acest om ne-a ridicat moralul și ne-a făcut să ne simțim golden. Ne-a făcut să conștientizăm valorile noastre și ne-a motivat să investim în noi, noi fiind principala marfă pe care o vindem. Am învățat că suntem ceea ce facem, diferența dintre a fi cel mai bun și a fi cel mai bun eu, să nu căutăm numai greșelile în ceilalți, că suntem niște indivizi și nu niște numere, că staticile se referă la un trecut mort, că povestea noastră nu s-a scris încă și, cel mai important, veninul în doze mici ajută la întărirea imunității (aviz scorpionilor!).

Am plecat super-motivată de acolo. Acum sunt conștientă că trebuie să mă formez și să știu exact cine sunt și ce vreau să fac, înainte să merg la un interviu pentru un job care nu mi s-ar potrivi. Acum sunt curioasă ce voi învăța mâine, despre Inteligența emoțională – cum și în ce masura ne afectează emoțiile?

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.