Dacă săptămâna trecută eram foarte încântată să particip la acest eveniment, de acum câteva ore mi-a cam dispărut încântarea. Așteptările erau mari, conferința nu s-a ridicat la înălțimea așteptărilor mele. Speakerii erau fiecare cu a mă-sii, nu a fost continuitate (deși s-a încercat atunci, ad-hoc), au fost lucruri care s-au bătut cap în cap. Feedul de twiter era destul de activ, iar reacțiile erau din partea celor din sală, tot ei fiind cei care transmiteau întrebarea la microfon. Într-o conferință unde vorbim de comunicare digitală, da?

În altă ordine de idei, anumite puncte s-au cam tot repetat de-a lungul anului la cele mai multe evenimente. Cum ar fi blamarea “SENZAȚIONAL!!!” și “click AICI!!!”

      Pe scurt, cu ce idei am rămas:
      • Nișare și micro-comunități
      • Multi-screening (utilizare simultană smartphone, laptop, TV) => content based on screen, not on channel
      • Content verificat, cu surse viabile, bazat pe studii
      • Whatsapp și alte rețele sociale open for use pentru campanii – nice example from Spoon
      • Video – Facebook vs. Youtube – let’s be vloggers!
      • Mobile, mobile, mobile! – iar în același timp, ca user, vezi ce aplicații ai în telefon și câte info dai
      • Stop waiting, nu aștepta masa critică, fii pioner
      • Comunicare integrată, care să includă toate canalele
      • Experiență completă, ofertă end to end, care să ofere profit $$$
      • Consumer behaviour determinat de facebook și google
      • agilemarketing.net

Ultimul aspect pe care vreau să-l subliniez este cel mai recent lucru pe care îl urmăresc pe la toate adunările care implică un număr mai mare de persoane – gender balance-ul. Adică, ce număr de bărbați vs. femei sunt printre speakeri. La Future of Media a fost cam așa raportul: 10 bărbați vs. 2 femei (dintre care una din partea sponsorului Vodafone, iar cealaltă a prezentat alături de colegul său).

Atât am avut să zic. S-a terminat sezonul de conferințe pe 2014. Să ne vedem cu bine în 2015!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.