Soluții scandinave pentru pielea uscată – Barnängen Stockholm

Published by Gabriela on

Postările despre cosmetice, frumusețe și alte lucruri sunt mai rare pe acest blog. Unii ar spune că postările în general au devenit cam rare pe acest blog, dar îi vom ignora.

Voiam doar să profit de ocazie să scriu despre o idee pe care o am mereu când cumpăr ceva:

Cumpără de la producătorii care se pricep cel mai bine la lucrurl respectiv.

Prin ideea de a cumpăra de la cei care se pricep cel mai bine mă gândesc că problema mea nu este nouă pentru ei și se vor pricepe să vină cu soluția potrivită. Producătorii de parfum vor reuși să angajeze o fabrică să facă pantofi, le trebuie doar bani. Însă neavând părțile de cercetare și dezvoltare acoperite, pantofii lor nu vor putea eegala prea ușor pantofii de la un producător de pantofi.

Contextul acestui reminder este că fac parte dintr-o mini-campanie de promovare a produselor Barnängen Stockholm în România. Eu am descoperit gelurile lor de duș pe Notino, și i-am ținut minte. Au o consistență ușoară și un parfum mult mai subtil și diferit.

La această colecție pe care am primit-o la testat, Oil Intense, am fost atentă la mirosul de trandafir. Nu-mi plac mirosurile puternice, așa că aici m-am bucurat iarăși de subtilitatea produsului. Ei spun că au o formulă vegană cu până la 95% ingrediente de origine naturală. De-aici deduc că atât miros are trandafirul, fără parfum extra adăugat.

Dar să zic ce legătură are titlul cu ideea de la începutul articolului: nu cred că sunt oameni mai pricepuți la gestionarea frigului pe lumea asta decât nordicii. Așa că mă duc cu încredere la ei să le iar produsele pentru creeme uscată și bătută de vântul tomnatico-iernatic, că oamenii ăștia știu ce fac. Iar cu crema de duș, loțiunea de corp și balsamul de corp Oil Intense, m-am bucurat de această grijă pentru piele. Hraneşte in profunzime pielea uscată, combinând o textură usoara cu o treabă bine făcută.

În plus, cu această ocazie am descoperit mai multe despre brandul lor și despre valoarea lor principală: lagom. Nici prea mult, nici prea puțin, ci numai bun. Mereu în echilibru. Îmi plac mult și din perspectiva asta.

En fin, sper să rămâi cu ideea asta pentru produsele pe care le mai cumperi. Bani de promovare mereu vor exista, așa că acordă puțină atenție și fii puțin mai intențional/ă în achizițiile tale, să fie produse care te ajută pe tine. Nu pentru că ai văzut reclamă, că e brand cunoscut pentru altceva, că dă bine. Sunt miliarde de produse pe lumea asta și cred că e important pentru fericirea ta să le alegi pe cele potrivite ție.

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.