La un moment dat toată lumea și-a făcut cont pe Facebook pentru că altfel nu existai. Așa că brandurile au fost nevoite să fie pe facebook. Nu au știut cum să dialogheze, ci doar să se laude cu ce fac, așa că sunt nevoite acum să plătească pentru orice utilizator care părăsește platforma să meargă pe un alt site.
Anul acesta toată lumea a trecut pe Snapchat. Unele branduri mai curajoase și-au făcut cont acolo, să fie printre primii (de parcă asta mai contează în zilele noastre), însă nu și-au dat timp să testeze platforma sau să înțeleagă cum funcționează.
În schimb, fac sponsored post pe facebook în care-și promovează contul de snapchat, fără să pună de fapt ghost-code care le-ar aduce followers – o chestie minoră, dar basic de altfel pentru platformă. În alt caz, nu este înțeles conceptul de story și sunt postări random de la concertele diferiților artiști. Sau conținutul are formatul pe orizontală și nu pe verticală 🙂
Profesional vorbind, este din ce în ce mai dificil să fii la curent cu ultimele schimbări de pe facebook, darămite să știi cum e cu fiecare rețea, știu asta. Numai încercați măcar să nu mai faceți ceva pentru că trebuie, pentru că ăsta e trendul, ci să vedeți la ce v-ar ajuta un cont și pe Snapchat (de ex.) și ce ați face cu el.
foto via picjumbo
0 Comments