Săptămâna asta am avut ocazia să particip la două conferințe tare inspiraționale: Changemakers de la ASER și PR FORUM de la Evensys. M-au ajutat mult pentru că eram între stări, nu știam ce vreau să fac după licență. Eram confuză rău de tot, ce să mai.
La Changemakers au participat invitați nerezonabili, care au vrut să schimbe ceva în jurul lor și au făcut asta, în ciuda tuturor impedimentelor birocratice ale societății noastre.
La PR Forum au venit specialiști în relații publice, care au discutat despre cum Comunicarea ajunge să înglobeze toate domeniile și despre care sunt trendurile actuale.
Domeniile au fost destul de diferite, însă au avut totuși în comun ceva foarte important: implicarea umană. Iar această tendință nu face decât să mă facă să zâmbesc. Dincolo de profit și bani, realizăm în sfârșit că sunt oameni peste tot :))
Dacă ne deschidem o afacere, contează foarte mult să fie ceva handmade la mijloc. Cum ar fi calccamasi.ro, de ce să o alegi pe Oana, când poți merge la o curățătorie din mall?
Mai nou este nebunia cu real time marketing. Lidl este vedetă după faza cu prezervativele și cu Săptămâna Bunesciană. De ce s-a deranjat marele magazin să mulțumească câte un client?
Poate părea ipocrit să spun că avem în vedere oamenii, când raportarea finală se face totuși prin cifre și bani. Însă după sentimentul de bine pe care-l ai când ești prins într-o acțiune faină, îți spui că merită banii ăia.
***
Încă nu am ieșit de tot din ceață, însă știu că indiferent de ce voi alege să fac, “din cauza” tendințelor, voi face niște lucruri frumoase pentru oamenii din jurul meu.
0 Comments