Am început să lucrez în marketing via social media, acum 13 ani. Credeam în componenta de social pe care ne-o promitea acest dialog între oameni, între consumatori și branduri. Dar iată că vremurile se schimbă, și așa îmi schimb și eu lucrurile în care cred.

Acum cred că lucrurile în care pun bani, timp sau atenție – ultimele 2 fiind valută prețioasă pe internet – ajung să fie practic susținute de către mine. Am mai scris despre alegerile de cumpărături pe care le facem. Astăzi vreau să scriu despre ce mai vreau să susțin ca produse software. Pentru că și aplicațiile pe care le avem în telefon sunt tot produse.

În acest context, am renunțat să mai susțin Twitter, Facebook, curând Instagram, și Tiktok. Am cont pe Mastodon și pe Bluesky, dar nu le folosesc prea mult. Probabil că tot acest blog va rămâne locul central în care mă voi exprima. Substack e mai mult pentru cărți, LinkedIn rămâne locul profesional.

Conturile mele rămân active pentru a-mi păstra numele de utilizator acolo, întâi de toate. Apoi, pentru că munca mea de zi cu zi încă se învârte și în jurul social media, așa că am nevoie de conturi pentru a gestiona pagini de brand.

Cred în consum responsabil și cu intenție de toate – inclusiv de internet. Iar în momentul în care algoritmul îmi dă junk food care-mi face rău fizic, trebuie să intru la dietă.

Să mai vii pe aici să vezi ce mai fac.

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.