Simt nevoia de câteva luni bune să laud Lidl și cum au reușit să se reașeze în mintea consumatorilor. De la o hală în care găsești produse după noroc la ce ofertă au la lidl săptămâna asta?

Cred că prima impresie pentru necunoscători este că la Lidl găsești greu ce ai nevoie. Însă după câteva vizite regulate, recunoști cartofii wedges din poze și mergi luni la prima oră să prinzi lava cake-urile alea bune.

Produse proprii și reclame multe?

V-am mai povestit cred în alte articole că produsele marcă proprie sunt de obicei la aceeași calitate ca produsele cunoscute, doar că sunt mai ieftine. Nu au nevoie de marketing, au deja magazinele proprii pentru desfacere, deci costul la raft este mai mic. Apoi, pentru că sunt produse bune (cum ar fi șervețele umede de șters praful), ele sunt lăudate de mine, de tine, aude și altcineva de ele și le cumpără.

Așa ajungi de la cineva care nu găsește nimic din ce are nevoie, la a face parte dintr-un soi de sectă 😅 Facem meal planning sau ne facem programul de cumpărături în funcție de oferta săptămânală. Negociem cu prietenii să meargă la Lidl lor să găsească produsele care ne interesează.

Lidl este și unul dintre top social brands în România. Au multe proiecte digitale, cu diferite persoane publice (nu toți se potrivesc, Ceușan clar nu se potrive în episodul bucătar fără scăpare). Dar cu Andrei Aradits și chef Florin Dumitrescu, te pierzi în clipurile de pe YouTube.

Top produse preferate de la Lidl (o listă incompletă, cu siguranță):
  • Lava cakes
  • Macarons
  • Pizza verdura
  • Tot raftul de nuci & fructe uscate
  • Mango
  • Înghețata Gelatelli
  • Churros (săptămâna iberică)
  • Cremă tartinabilă din fistic
  • Halloumi marinat și condimentat (săptămâna grecească)
  • Iaurturile Artesana
  • Cărnuri – bune, diverse și la prețuri decente
  • Gama W5 – Șervețele umede de șters praful
  • Snack Day chips (preluare după Pringles)

De ce ne place Lidl?

Sunt niște produse băgate săptămânal în magazine. Nu ești pe fază, nu le găsești. Produsele sunt promovate sub diferite teme sau oferte săptămânale cu produse din locuri în care am vrea să ajungem (Franța, Italia, Grecia, Peninsula Iberică). Nu e nimic complicat sau fancy de gătit, chef Florin te învață cum să faci rețetele. Stare de bine, la preț decent.

Așa că merită un articol de laudă aici, un kudos public pentru tot ce fac, și pe net, și în magazine.

PS: Legende urbane despre Lidl:

  • Lidl din Bucureștii Noi (de lângă Bazilescu) este printre puținele care au patiserie caldă (cheeseburger, hamburger, nuggets de pui)
  • Produsele proprii au cod de bare pe toate părțile pentru a fi scanate mai repede la casă.

sursă foto

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.