Circul dintotdeauna cu trenul și am stat și eu destul s-aștept. În urmă cu doi ani am stat 1h și ceva în Gara de Nord să aștept să vină tragă trenul la linie.
Vremea e groaznică, știu. Toți avem probleme, nevoi și trebuie să plecăm din capitală. Eu trebuia să fiu de ieri acasă. Dar nu se poate, drumurile rutiere sunt blocate, trenurile anulate.
Normal că mi se par niște incompetenți cei care nu au fost în stare să curețe drumurile la timp și au lăsat să se facă ziduri de 3 metri. Plus că mai sunt și oamenii nesimțitori care nu sunt în stare să-și curețe în fața porții. Divaghez.
Nu puteam învinui CFR pentru toate. Ei nu au de unde să știe cum evoluează vremea într-o perioadă prea mare de timp. De exemplu, eu nu am putut să iau bilet pentru mâine, doamna de la ghișeu mi-a zis că nu are rost să plec și să îngheț în tren. Și sunt convinsă că la fel gândesc majoritatea celor care emit bilete.
Doamna care a răspuns la 021/9521 a zis că nu e nicio șansă. Iar pe site-ul Antenei3 se anunță mereu noutățile, drumurile blocate și trenurile anulate.
Tata lucrează la CFR, la birouri. Azi a fost teren, cu alți colegi (de birou), pe locomotivă-plug sau cum i-o zice, și a eliberat calea pentru un tren care trebuia să ajungă la Galați și apoi a ajuns pe la Râmnicu Sărat. Acasă a ajuns târziu.
Da, a trebuit să se mobilizeze toată lumea, pentru că anul trecut au fost concediați mii de oameni, iar acum nu sunt suficienți care să facă treabă. De așteptat, nu?
În plus, și CFR-ul a avut destule pierderi cu toate călătoriile anulate și combustibilul ars aiurea, nu credeți?
Poate asta e și ideea. Drumurile se distrug tot mai tare, CFR cu pierderi… hai să ne luăm biciclete și trotinete și role!
Nu ar fi o teorie ca previziunile meteo să nu fi fost în totalitate spuse. Sau mă rog, a zis Igaș ceva, dar lumea nu prea l-a luat în seamă. Apoi au urmat scandalurile cu blocajele feroviare și oameni care stau in the middle of nowhere de 5 10 500 de ore. Și toată lumea uită de proteste.
0 Comments