Pe cât de la îndemână este să lucrezi în marketing cu câteva cunoștințe de digital, pe atât de complex este să fii la curent cu toate tendințele din domeniu. Plus că, pe lângă a fi la curent cu ele, trebuie să știi și ce se potrivește brandului cu care lucrezi, astfel încât să nu consumi energie, bani, timp în toate direcțiile, sperând că vei aduna conversii de peste tot. Ca în orice domeniu, e nevoie și aici de răbdare și muncă multă pentru a culege rezultate.

Uite mai jos lista cu activitățile de marketing din 2017 care au fost hyper și cross folosite pe internetul românesc în 2017:

  • VIDEO!!! Live-uri pe Facebook + InstaStories & live pe Instagram + Vloguri pe YouTube
  • Influencers & micro-influencers
  • Reviews (mai ales pe Facebook la noi – remember Radio Guerilla & Uber?)
  • Content marketing lovește puternic (mult prea mult continut de mestecat, asa apar newsletters care alege linkuri utile)
  • Podcasturile sunt noile radiouri
  • Phigital (integrarea experienta fizice cu digitalul – mergi in cofetaria Victoria și pune o poza pe instagram pentru o sansa la o tona de eclere Victoria)
  • Comunitati: grupuri de Facebook + Reddit
  • LinkedIn incepe sa fie folosit și pentru branding personal, nu doar anunturi de angajare
  • Facebook blocking content

Buzzwords și tendinte de care ne vom lovi in 2018, pe lângă amplificarea celor de mai sus:

  • AR/VR
  • Messenger bots pentru pagini de Facebook – Customer Care ftw!
  • Messenger ads

Preferatul meu din toate cele de mai sus cred că e podcastul, e cam singurul de care te poti bucura (ca_consumator) in timp ce faci si altele. Al tău?

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.