Webstock este probabil cel mai mare eveniment care adună laolaltă oameni din online și îi pune să interacționeze între ei. Iar ediția asta probabil că a anunțat oficial sfârșitul vacanțelor, căci rata de participare a fost destul de mare, oameni din diferite zone cu multe proiecte în lucru.

M-am bucurat să văd bloggerițe din zona de beauty-fashion. Este un domeniu intens exploatat atât la noi, cât și în afară și ar fi păcat să nu se profite de know-how-ul specialiștilor în online și adapta la conținutul propriu. Mi-ar plăcea să observ pe mai multe bloguri trecerea la anul 2015 și actualizarea modului de prezentare al conținutului.

M-am bucurat că Dragoș Lumpan a reușit să vorbească despre puterea online-ului pentru a sprijini un proiect offline. Mi-ar plăcea ca mai mulți speakeri să vorbească mai multe de influența online-ului asupra poveștii lor inspiraționale.

M-am bucurat că am ales să merg la cele 2 micro-conferințe: The How-to Section – Blog Promotion și The Knowhow Section – Social Media Career, omul de marketing din mine s-a bucurat să audă cum se vorbește despre munca din spatele postărilor și despre rezultatele/conversiile din spatele campaniilor. Mi-ar plăcea să se vorbească mai des în cifre.

M-am bucurat să revăd oameni mișto și să mai cunosc și alți oameni mișto. Sper să vă revăd curând și în afara evenimentelor.

webstock2015-gd

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.