Cel mai tare sentiment pe care îl poți avea în lumea voluntariatului este să revii în comunitatea care te-a format și să dai mai departe informații viitoarelor generații.
Cei de la ASLS m-au chemat la o întâlnire-training, în care să vorbim despre social media, canalele pe care le folosesc ei și cum ar putea îmbunătăți.
Cred că cel mai important pentru o organizație studențească este să-și mențină aceeași voce când transmit informații administrative (cazări, burse, decontări), proiecte sau anunțuri de la sponsori.
Thumbs up pentru că secretarele și profesorii sunt pe grupul oficial de discuții de pe facebook și transmit în timp real informații.
În plus, ce facem și cu părinții care sunt uneori mai prezenți decât copiii lor – candidați la statutul de student – și au mai multe întrebări decât ei. Cum transmitem aceeași informație pe înțelesul tuturor?
Apoi, cum ne descurcăm cu atâtea rețele sociale? Punem afișul proiectului pe toate canalele de comunicare și așteptăm ca lumea să participe?
Bineînțeles, răspunsurile acestor întrebări și concluziile prezentării țin de modul de lucru și viziunea fiecărei organizații studențești.
0 Comments