Zilele trecute am primit un comunicat de presă cu informații despre campania de CSR pe care Henkel Romania o derulează în perioada aceasta în județul Constanța, prin brandul Schwarzkopf.
În acest context, mi-au răsărit în minte 2 idei despre consumatoarele românce:
- Mamele nu au timp de și deseori nu se pricep foarte mult la tehnici de înfrumusețere de acasă, la produse cosmetice și așa mai departe. Fiicele lor nu cresc cu astfel de exemple acasă sau nu li se explică de ce e bine să folosești anumite produse sau nu. Și fiicele se fac mari, devin mame, iar cercul vicios continuă.
- Divele din mediul online ajung uneori să se ia prea în serios și ajung să promoveze produse de înfrumusețare care nu sunt ușor de găsit sau care au prețuri piperate. Consumatoarele de la punctul 1 iau informațiile acelea de bune și caută produsele care poate nu li se potrivesc (genetic sau financiar).
Așa că apreciez inițiativa Henkel (am încă dubii asupra termenului de CSR 🙂 ) și sper ca această campanie să se extindă și în alte zone ale României, iar ideea să fie preluată și de alte corporații.
Londra. Ploaie. Vânt puternic. Coafura rezistă
0 Comments