Nu știu dacă știți ori ba, însă de câteva luni bune stau în Campusul Grozăvești și inevitabil, ajung de câteva ori pe săptămână în Carrefour Orhideea. Mi-am spus de zeci de ori că voi renunța să mai fac cumpărături acolo, însă nevoia de forțează să faci compromisuri.

De ce? Pentru că nu am mai întâlnit în niciun magazin vreodată angajați mai triști și antipatici decât cei de la Carrefour.

Încă de la intrare ești luat în vizor. Dacă ești fată, ai parte de o interacțiune cocalărească de 2 lei. Dacă ești băiat, pățești cum povestește Cristi. Când vrei să-ți sigilezi vreo sacoșă, trebuie să aștepți pentru că niciodată nu este pusă punga la aparatul respectiv.

de la gandul.info

Treci peste, intri să-ți rezolvi mai repede cumpărăturile. Ai nevoie de ceva de la papetărie (hârtie neagră, let’s say) și nu mai au la raft. Mergi la șeful de raion, îl rogi să caute în depozit, te asigură că nu este deloc. Atunci de ce nu scoateți eticheta?! Însă, te îndrumă la biroul de informații de la intrare, unde colegii pot lua legătura cu alte magazine Carrefour. Acolo ai nevoie de cod de bare de la produs, pe care nu îl poți lua decât dacă cumperi produsul, pentru că trebuie să ieși din magazin pentru a ajunge la informații.

Bine, lăsăm papetăria deoparte.

Ești student, ți-e foame, iar meniul de la Gastronomie îți face cu ochiul. A, dar nu îl poți primi pentru că nu mai au suc. Ce contează că tu nici nu vrei suc pentru că oricum iei la pachet și ai acasă apă, nu se poate. De fapt, toți angajații de la acet raion se răstesc la tine cu un “spuneți!” sau “ce doriți?” de parcă te plătesc ei pe tine să le iei mâncarea.

Treci peste, mergi la casă. Acolo dai de cele mai plictisite persoane din toată capitală, care par că-și dau duhul cât îți trec ție produsele prin casă.

Da, este o postare în care am generalizat despre cât de urâcioși mi se par angajații Carrefour Orhideea, însă mi-a ajuns după ziua de azi, când am dat peste un angajat libidinos.

Ce vreau să rezolv prin acest articol? Sper să citească cineva de la resurse umane, care să impună angajaților să aibă un comportament adecvat unor vânzători.

Share Button

4 Comments

Iulian Anton · June 23, 2013 at 8:34 pm

Stimată doamnă Gabriela Deleanu,

Vă scriu din postura de vicepreședinte Carrefour pe regiunea Muntenia. Am ajuns la articolul dumneavoastră prin intermediul unui cunoscut blogger și am rămas oarecum uimit de aspectele sesizate. Pe viitor, vă rugăm să ne scrieți în căsuța de sugestii și reclamații aflată la Biroul de Informații. Personalul nostru este calificat și nu ne asumăm o degrevare a brandului Carrefour în mediul online, așadar vă rugăm să înlăturați articolul de pe site-ul dumneavoastră.

Cu considerație,
I. Anton

    gabriela · June 23, 2013 at 9:49 pm

    Domnule Anton,

    Am luat măsurile sugerate de dumneavoastră și nu au dus la niciun rezultat. Îmi pare rău că a trebuit să aflați pe această cale că angajații de aici au o atitudine ostilă față de clienți.

    De asemenea, sper că nu v-am afectat obligațiile brandului.

    Numai bine!

    Cristian Florea · June 23, 2013 at 9:57 pm

    Sunteţi extrem de amuzant, domnule Anton. Adică un om care este nemulţumit n-are voie să spună asta în mod public pentru că vă strică vouă imaginea, nu? Cine v-a învăţat ce-i aia comunicare şi marketing? Cred că nu prea aţi studiat cum trebuie, pentru că daţi impresia că trăiţi într-un balon de săpun din care orice mizerie este scoasă afară imediat pentru că ştiţi cum s-o rugaţi să iasă.

    Eu propun să vă rezolvaţi problemele ca să nu mai apară pe internet astfel de articole, nu să-i rugaţi pe oameni să le scoată.

    Bonus: Am sesizat o problemă şi v-am adus-o la cunoştinţă fără să o arăt cititorilor blogului. Uitaţi ce răspuns de un leu şi jumătate am primit: http://cristianflorea.ro/probleme-cu-sucul-de-la-carrefour/

    P.S.: Mai spuneţi-o o dată pe aia cu „vă rugăm să înlăturaţi articolul” că mie mi s-a părut chiar amuzantă.

    mda · June 25, 2013 at 10:01 am

    Stimate viitor somer (sper),

    Daca la intrare ati obligat toti oamenii sa isi lase plasele, sacosile etc..de ce nu v-a dus capul sa puneti si un dulapior acolo? Va trebuie casuta de reclamatii ca sa va duca capul ca nu oricine isi lasa laptopul, ghiozdanul, papornita pe jos la intrarea in magazin si ca daca tot implementezi o regula e normal sa pui in aplicare si un sistem logistic care sa incurajeze decenta? Mie imi este sila de un magazin ¨respectabil¨ in care trebuie sa ma cert jumatate de ora cu cei de la securitate explicandu-le ca am un ghizodan gol si nu am de gand sa il las pe jos in praf devreme ce nu am de gand sa pun nimic in el pana nu ies din magazin. Sper sa puna un MegaImage in Carrefour Orihideea sa invatati scopul unui dulap.

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.