SOCIAL MEDIA * INTERACTIVITATE * TEAMWORK * FUN *NETWORKING * WORKSHOP

– așa se prezintă evenimentul verii pe site și ai crede că chiar așa este. Așteptările mi-au fost cumva înșelate… dă play la piesa asta înainte să continui să citești, ca să intri în starea mea 🙂

Trecerea de la mersul în “tabără” la mersul în “camp” am făcut-o în anul întâi de facultate, când am plecat în primul teambuilding cu ASLS.  Diferența o văd în faptul că într-un camp nu doar că pleci din oraș, vezi locuri noi și socializezi informal 🙂 cu ceilalți participanți, ci este prezentă și o componentă de dezvoltare profesională. Iar aici a fost componenta profesională din plin, slavă Bizului! Au fost o groază de informații provided de #oamenimișto care interacționează zi de zi de zi cu social media, so they know their shit.

Concluzia principală pe care am tras-o eu din toate prezentările este că în promovarea produsului tău nu trebuie să mai ai în vedere doar cum să-l vinzi mai bine, ci să și arăți clienților tăi (potențiali sau activi) de ce au nevoie de el, să fii interesant pentru ei.

“If you have something interesting to say, people will listen.” – true in business and in life 🙂 from Thomas Kolster to everyone at #bizsmscamp

 

Poți face asta amestecând ingredientele de mai jos, după gust:

  • Arătând practic cum funcționează produsul pe care încerci să-l vinzi, nu doar să vorbești despre funcționalitățile sale.
  • Folosind o reclamă pe bune, nu ceva memorabil care să ascundă calitățile mai puțin memorabile.
  • Nefăcând totuși o reclamă proastă mediocră, de dragul de a get over with it. De dragul rapoartelor, încearcă să fii cât mai critic cu tine, astfel încât să produsul final să fie de calitate.
  • Gândind Goodvertising, încercând prin campaniile tale să schimbi lumea. Sau măcar să influențezi comportamentele oamenilor prin reclama ta. Fii uman.
  • Folosind Creativitatea. Acest proces magic care cere multă informație despre cum se naște produsul, multă inspirație despre cum este folosit acesta de către clienți și multă organizare din partea ta, va face minuni pentru campania ta!
  • Folosind rețelele sociale de unde poți afla direct de la grass roots care sunt nevoile clienților și cum îi poți aduce aproape de produsul tău. Facebook și așa devenise noul google pentru a afla mai multe despre oameni, acum are introdusă și partea de search pentru postări.

©©© Aceste câteva idei și încă unele s-au format în urma prezentărilor ținute de cei mai faini oameni, printre care și Gabriela Lungu, Thomas Kolster, Răzvan Capanescu sau Mugur Pătrașcu.


Alte concluzii sunt puse în cuvinte de Marta și în imagini de Robert.

Dacă ești curios să vezi cum a fost în #bizsmscamp din alte puncte de vedere, dă play mai jos. Iar dacă ești curios să vezi cum este de obicei în SMS Camp, dă join la ediția din iarnă. În orice caz, nu ai cum să înțelegi cum este o experiență BizCamp (căci până la urmă asta este, o experiență, o stare de spirit în sine), până când nu cunoști oamenii mișto din spatele brandurilor și nu înveți de la ei, chiar și informal 🙂

Share Button

1 Comment

Cum a fost la Social Media Summer Camp 2015 | M A N A F U * · July 16, 2015 at 9:50 am

[…] Ce scurtă e …tabăra Biz! (IrinaAlexe.me) Cea mai tare chestie de anul ăsta (Subiectiv.ro) Biz Social Media Summer Camp 9 – #oamenimisto (GabrielaDeleanu.ro) #Bizsmscamp, o tabara pe care nu ai voie sa o ratezi (DIYBazaar.ro) BIZ SMS […]

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.