Conținutul video este pe tot. Serios, deschide-ți facebookul. Iar youtube e deschis deseori pe background pentru muzică (și reclame). Atunci de ce universitățile încă apelează la metode tradiționale de promovare și atragere a studenților? Asta este o întrebare la care voi reuși să răspund poate după ce-mi scriu disertația, acum vă arăt câteva clipuri de promovare care mi-au atras atenția.

Sunt convinsă că am ratat o bună parte și aici îmi pun baza în voi și ochii voștri curioși. Sunt clipuri de atragere a potențialilor studenți, nu cu activitatea academică a universității, că așa ne-am pierde pe canalul MIT. 🙂

Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca

Singurul clip mai acătării din România, cu titlu în românește și conținut în engleză. Totuși, nu pare desprins din Teleenciclopedia, așa că și-a câștigat un loc în acest articol.

Unity University College, Maine, USA

Western Sidney University, Australia

Université de Moncton, Canada

… și cum a atras candidați scena cu sărutul în bibliotecă

###University of Melbourne, Australia

… care mă face să am încredere în comunitatea academică

University of Dayton, Ohio, USA

Nu vin cu info în plus, dar măcar le prezintă diferit.

Honest University 🙂

Sigur că și asta trebuia inclusă în listă, ca să vedeți ce ratați în celelalte 17543567 de clipuri de pe youtube.

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.