Conținutul video este pe tot. Serios, deschide-ți facebookul. Iar youtube e deschis deseori pe background pentru muzică (și reclame). Atunci de ce universitățile încă apelează la metode tradiționale de promovare și atragere a studenților? Asta este o întrebare la care voi reuși să răspund poate după ce-mi scriu disertația, acum vă arăt câteva clipuri de promovare care mi-au atras atenția.
Sunt convinsă că am ratat o bună parte și aici îmi pun baza în voi și ochii voștri curioși. Sunt clipuri de atragere a potențialilor studenți, nu cu activitatea academică a universității, că așa ne-am pierde pe canalul MIT. 🙂
Universitatea Babeș-Bolyai, Cluj-Napoca
Singurul clip mai acătării din România, cu titlu în românește și conținut în engleză. Totuși, nu pare desprins din Teleenciclopedia, așa că și-a câștigat un loc în acest articol.
Unity University College, Maine, USA
Western Sidney University, Australia
Université de Moncton, Canada
… și cum a atras candidați scena cu sărutul în bibliotecă
###University of Melbourne, Australia
… care mă face să am încredere în comunitatea academică
University of Dayton, Ohio, USA
Nu vin cu info în plus, dar măcar le prezintă diferit.
Honest University 🙂
Sigur că și asta trebuia inclusă în listă, ca să vedeți ce ratați în celelalte 17543567 de clipuri de pe youtube.
0 Comments