În urmă cu aproximativ o lună dădeam peste un anunț care zicea că Orange are un program de internship pentru studenți, care durează o lună și care promitea o experiență mișto pentru o viitoare carieră.

Aveam încredere în Orange, toată familia mea este abonată la această rețea de peste 7 ani. Eram însă puțin nehotărâtă pentru că nu voiam să fac parte dintr-un program rigid, corporatist și sobru. Așa că l-am sunat pe Oli să-l întreb cum i se păruse lui internshipul în urmă cu doi ani, când l-a făcut, iar el mi-a zis că a fost o experiență mișto, că merită să dai o lună de zile pentru asta.

Orange First Step

În urmă cu aproximativ 2 săptămâni dădeam un interviu telefonic, în care explicam de ce mă interesează domeniul de vânzări, deși sunt la o facultate cu un total alt profil, iar a doua zi explicam ce vreau de la această experiență, la un interviu de grup.

În câteva zile eram fericită destinatară a unui mail care mă anunța că am fost aleasă pentru internship în Retail – Orange Store. Adică am fost una dintre cei 160 de aleși, dintre cei 1000 și ceva de înscriși, la nivel național, ca să ne înțelegem 😀

***

Astăzi am fost undeva în capătul Giuleștiului, la centrul lor de training, pentru a lua parte la workshopul Induction. Acolo am aflat detalii interesante despre istoria brand-ului, valorile pe care le au şi ceea ce îi face ca în fiecare zi să fie Orange.

gabrieladeleanu.ro

Pe mine m-au cucerit oamenii de acolo. Și nu doar pentru că au avut niște fursecuri super bune și fragede!

Am descoperit faptul că valorile pe care ei le afișează peste tot sunt respectate întru totul și în interior. Adică sunt prietenoși, direcți, onești, dinamici și au o abordare inovativă. Iar asta m-a convins să am încredere în persoanele care-mi vorbeau. Așa am înțeles și că percepția celorlalți va fi una pozitivă atunci când ceea ce tu crezi, felul în care arăți, vorbești și imaginea ta inspiră toate aceste valori pe care tu asumi că le ai.

Am aflat și câte ceva despre istoria Orange în România și în lume, am înțeles care a fost schimbarea cu Dialog și Alo. Am aflat că a apărut în țara noastră cam o dată cu Vodafone și că funcționează destul de asemănător – cu customer engagement and stuff like that.

În a doua parte a workshopului ni s-a vorbit despre vânzări, despre cât de important este să avem o atitudine pozitivă și să interacționăm cât mai mult. Despre asta voi scrie mai mult atunci când voi trece un pic prin pâine.

Sunt sigură că voi avea o groază de lucruri de învățat. Abia aștept să întreb multe și să aflu dedesubturile acestei companii (cât pot, bineînțeles), care are o imagine așa de faină.

Together we can do more!

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Avatar placeholder

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.