În urmă cu aproximativ o lună, scriam despre internshipul Orange First Step pe care îl începusem la (ghici!), Orange. Cum timpul trece mai repede decât credem, s-a întâmplat ca această perioadă să se termine.

Orange First Step

Programul era de 4h/zi – 20h/săptămână. Dacă se întâmpla să nu pot ajunge într-una din zile, recuperam în weekend. Cumva, nu au fost probleme aici, pentru că-mi plăcea să merg în Shop.

Activitatea mea era să abordez clienții, să le spun despre oferte, să îi îndrum către colegii care erau liberi, să le dau explicații despre telefoane, să răspund la întrebarea: când primiți Samsung S4?, să zâmbesc, să fac calcule.

Colegii au fost mai mult decât super! Au avut răbdare cu mine să-mi explice fiecare lucru, să-mi răspundă la fiecare întrebare și îmi spuneau direct și deschis de fiecare dată când greșeam. Îi admir foarte mult pentru tot calmul de care dau dovadă în conversațiile cu clienții și cum reușesc la sfârșitul programului să se detașeze de toate sentimentele negative pe care le-au format in timpul zilei.

Este greu să lucrezi în Shop. Trebuie să fii calm, deschis, hiperactiv, să zâmbești atunci când cineva îți face scandal și apoi să îi convingi să își continue abonamentul. A fost încă o dovadă pentru mine că este greu să lucrezi în vânzări.

Nu regret absolut deloc experiența asta. Vânzările nu sunt pe domeniul meu de umanistă. Am ieșit mult din zona mea de confort și m-am provocat să fac față unor într-un context care mi-era necunoscut. Am învățat zeci de lucruri, mi-am provocat răbdarea, tactul șî diplomația și am supraviețuit.

Dragi colegi, vă recomand să treceți printr-o experiență de internship la Orange. Vă învață să fiți deschiși și prietenoși, să spuneți pe bune și să susțineți prin fapte ceea ce spuneți prin vorbe.

Today changes with Orange!

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.