Numai din subiectele pe care le-am urmărit eu de pe Netflix, avem așa:

  • Tidying up with Marie Kondo – lansat pe 1 ianuarie, două săptămâni mai târziu SHurile din US se plângeau de câți oameni vor să doneze țoale, iar pe grupurile dedicate pentru minimalism sunt mulți membri noi care anunță că au completat primul pas (cu hainele) din metoda KonMari.
  • Formula 1: Drive to survive – deși mulți am crescut cu Schumacher, de Hamilton știm pentru că a fost cuplat cu Nicole Scherzinger (exagerare!). Dar după povestea frumos spusă pe Netflix, procentul de audiența tânără a crescut serios, judecând după vânzările de bilete la GP, postările de pe reddit și comentariile de pe YT (who else is here after they saw the show on Netflix?).
  • Our Planet – un subiect supra-disecat în ultimii ani, care nu credeam că poate să mai o campanie care să schimbe comportamente: salvarea planetei. Iată totuși că tonul de profesor al lui David Attenborough, și cadrele uimitoare urmate de fraze precum iar dacă oamenii nu fac nimic, această specia va dispărea, și trimiterile finale către ourplanet.com, oamenii au reacționat în toată lumea și își fac partea lor pentru salvarea lumii.

Sunt complet de acord cu faptul că Netflix au o modalitate foarte bună de a spune povești, foarte convingătoare din punct de vedere vizual, ceea ce schimbă mai mult decât programul de după școală/muncă al oamenilor.

Curiozitatea mea naivă este: va fi Netflix canalul principal de comunicare care să rămână obiectiv, real, cu date, și complet nepărtinitor asupra subiectelor societății? Sau mai mult decât atât: Netflix va fi folosit pentru a convinge oamenii de anumite lucruri, pentru a împinge agende private?

Share Button

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.