GPeC 2016 – de ce ar trebui să te intereseze chiar dacă ești junior

Dacă mă citești deja de oleacă de timp, probabil ai văzut că am tot scris despre conferințele din zona de Marketing-Comunicare și ce am învățat pe acolo. Sigur că nu de puține ori s-a întâmplat ca eu să fiu printre cei mai tineri sau cu experiență de lucru destul de mică, înconjurată de oameni cu super cunoștințe. Atunci am făcut ceea ce era nevoie: am furat meserie.

Sigur, nimeni nu spune într-o conferință deschisă tot ce știe și de multe ori pot suna ca niște platitudini de care ți-ai dat și tu seama citind Techcrunch și Mashable. Dar poate nu le-ai înțeles exact, sau nu ai înțeles care este calea prin care ajungi la un rezultat.

***

Gala Premiilor E-Commerce (GPeC) este evenimentul care aduce laolaltă pe cei care lucrează în zona de magazine online și va avea loc în perioada 25-27 mai. Se anunță multe nume bune din industrie (mi-a atras atenția David Darmanin, Founder Hotjar) și teme importante de discutat. Aici este comunicatul de presă cu toate detaliile. Consider că un marketer ar trebui să fie full-stack, să înțeleagă mai multe părți ale lumii digitale, de la Copywrite la UX și CRO. De aceea, un junior sau un proaspăt absolvent de marketing/comunicare trebuie să înțeleagă acest mediu și cum influențează celelalte domenii.

***

La GPeC nu am mai fost până acum, îmi ziceam că nu mă atrage zona de e-commerce și că nu are rost. Dar, cumpărături online fac și eu, cu “vânzarea” unui produs în online îmi câștig și eu pâinea, așa că aș face bine să fiu atrasă.

Share Button

One thought on “GPeC 2016 – de ce ar trebui să te intereseze chiar dacă ești junior

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *