LinkedIn este o rețea socială tot mai populară la noi, aud și de la prieteni, citesc și în rapoarte. În ciuda popularității, regulile de bun-simț pentru utilizatori încă nu au ajuns la toată lumea. Propun în acest articol câteva idei de bază și putem construi pe baza lor la nevoie.

LinkedIn este locul în care tu te poți poziția ca profesionist în domeniul tău de lucru. Asta te poate ajuta pe mai multe direcții:

  1. să interacționezi cu specialiști din industria ta;
  2. să găsești joburi sau să fii găsit de angajatori;
  3. să-ți reprezinți compania la care lucrezi sau businessul pe care l-ai înființat;
  4. să vinzi sau să găsești colaboratori;
  5. să te lauzi cu cariera ta.

Astea sunt doar câteva idei pentru modul în care poți folosi LinkedIn și după cum se vede, toate sunt despre viața ta profesională. Este important să faci diferența între LinkedIn și alte rețele pentru că modul de comunicare este diferit. Serios sau glumeț, dar asumat. Nu mai stai la o bere cu prietenii și spui că ai citit ceva undeva, ci ești la o discuție de birou unde îți susții părerea cu argumente și surse clare.

Schimbi memeurile expirate de pe 9gag cu articole relevante pentru cine ești tu la job. Schimbi pozele de la mare cu poze de la conferință. Lași limbajul de cartier și prescurtările aksa în detrimentul cuvintelor întregi și gramaticii. Românești, englezești, sau în ce altă limbă străină lucrezi tu.

Chiar dacă unii susțin altceva, este normal ca pe LinkedIn să fii diferit față de celelalte rețele sociale. La job ești diferit față de cum ești în viața personală, nu-i așa?

Urmează o serie de articole despre cum să folosești LinkedIn ca persoană fizică și despre activitatea companiei pe LinkedIn. Lasă-mi mesaj mai jos dacă mai ai alte curiozități despre această rețea socială.

Share Button

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.